No niin, nyt päästiin vihdoinkin asiaan. Mun seurakamu Poppa haastoi mut kertomaan itsestäni 7 totuutta. Mutt tolla mun emännällä on ollut jokin ihmeellinen kuntoiluvimma viime viikolla eikä  se ole ehtinyt toimia mun kirjurina. Mä oo kyllä aika näppärä tyyppi, mutta ihan kaikki tietsikkajutut ei vielä suju:-)

1. Mä oon siis Lancashire Heeler. Mua kantsii kutsua Hiileriksi jos kieli ei taivu tohon ekaan sanaan. Yleensä agilitykisoissa kuuluttajat sekoaa jo alkumetreillä, mutt onneksi ne sitt sanoo lopuksi Easy ja mä tiedän ett on mun vuoro kiitää radalle.

2. Mä oon kans tosi musikaalinen. Tuun heti jalan juurelle makoilemaan, kun joku alkaa soittamaan jotain instrumenttia. Haitari on mun suosikki. Mun oikea nimikin on muuten Jazz Honky Tonk Moon. Jos joku ei satu tietämään, niin se tarkoittaa satamassa soittaavaa kapakkapianistia:-) ja on yks jazzkappale.

3. Mä odotan ett tulis kesä. Mä en voi ymmärtää miks me ei muuteta afrikkaan tai ainaskin Espanjaan. Musta me voitais asua talvet vaikka Espanjan aurinkorannikolla ja sitt kesät Suomessa. Ei tarttis kulkea ne ihan kamalat roidit päällä, eihän ne päällä voi edes liikkua. Mä sitten tykkään lämpimästä, musta on ihanaa makoilla selällään auringon paisteessa.

4. Oon kanssa tosi siisti typykkä. Joka ilta pesen itseni ja pesisin kyllä kaikki täällä asuvat kaks ja nelijalkaisetkin. Jostain syystä ne ei ole yhtä innostuneita mun nuolemisesta.

5. Mä oon kans aika notkee. Mä heilutan mielelläni lanteitani puolelta toiselle ja sitt kävelen kahdella jalalla. Oon pienempi kuin mun shelttiveli Savu ja siks mä joudun olemaan takajaloilla ett näkisin samat jutut kuin se näkee.

6 Mun lempipaikka on MUN mamman kainajossa MUN sohvalla, kun ME katotaan telkkaria. Mä en voi ymmärtää, jos joku muukin tunkee sinne. Yleensä kyllä ilmoitan sen murisemalla, ett tänne ei oo muilla asiaa. Jostain syystä mua ei vaan uskota.

7. Mikään ei oo elämässä niin tärkeää paitsi ruoka. Mun mielestä mun ruoka-annokset on aina ihan liian pienet. Oikeastaan oo ihan kaikkiruokainen, paitsi katkaravut on vähän epäilyttäviä, mutt kyllä nekin hätätapauksessa menettelee.

Tässä oli joitain totuuksia meikäläisestä. Mä haluun haastaa mun seurakamu Bugin kertomaan itsestään.